Menu główne:
Modem kablowy CISCO EPC 3010.
Modem CISCO EPC 3010 otwiera możliwości aby oferować szybką transmisję danych ( Łączenie do 8 kanałów downstream
o łącznej przepustowości przekraczającej 440 Mbps, łączenie do 4 kanałów upstream o łącznej przepustowości
przekraczającej 120 Mbps ) oraz usługi multimedialne HD, jest zgodny ze standardem EuroDOCSIS/DOCSIS 3.0
a także jest w pełni kompatybilny ze starszymi wersjami standardu EuroDOCSIS/DOCSIS 1.0/1.1/2.0.
Panel przedni modemu kablowego CISCO EPC 3010.
Na panelu przednim umieszczone są wskaźniki służące do wyświetlenia informacji na temat zasilania,
statusu połączenia i błędów.
1 - POWER
Gdy świeci światłem stałym - Modem kablowy jest podłączony do sieci elektrycznej.
2 - DS
Gdy miga - Odbieranie danych (downstream), rejestracja modemu w sieci.
Gdy świeci w kolorze zielonym - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 3.0.
Gdy świeci w kolorze bursztynowym - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 2.0.
3 - US
Gdy miga - Wysyłanie danych (upstream), rejestracja modemu w sieci.
Gdy świeci w kolorze zielonym - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 3.0.
Gdy świeci w kolorze bursztynowym - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 2.0.
4 - ONLINE
Gdy świeci światłem stałym - Modem został zarejestrowany w sieci.
5 - LINK
Gdy świeci światłem stałym - aktywne jest połączenie modemu z komputerem poprzez gniazdo Ethernet.
Gdy świeci w kolorze zielonym - połączenie pomiędzy komputerem i modemem kablowym
Gdy świeci w kolorze bursztynowym - połączenie pomiędzy komputerem i modemem kablowym
z szybkością 100 Base-T (RJ45) Port Ethernet (100 Mb/s).
Gdy miga - sygnalizuje transfer danych pomiędzy komputerem i modemem kablowym.
Po pomyślnym przeprowadzeniu rejestracji modemu w sieci, wskaźniki POWER, DS, US, ONLINE będą świecić światłem ciągłym informując, że modem jest aktywny i gotowy do pracy.
UWAGA: Aby uniknąć uszkodzenia sprzętu należy używać wyłącznie kabla i zasilacza sieciowego dostarczanego przez producenta wraz z modemem kablowym.
WAŻNE - WENTYLACJA- Obudowa modemu posiada otwory wentylacyjne chroniące urządzenie przed przegrzaniem. Dla zapewnienia niezawodności sprzętu nie wolno zasłaniać tych otworów.
Usuwanie usterek w pracy modemu.
DIODY na panelu przednim i błędy.
PORADA - Sprawdź wskaźniki na panelu przednim. Ustal, która dioda się nie świeci. Ta dioda, która się nie świeci oznacza miejsce, w którym wystąpił błąd tak jak opisano to w dalszych punktach.
DIODA ODBIORU (DS) i DIODA WYSYŁANIA (US) migają a DIODA POŁĄCZENIA (ONLINE) jest nieaktywna.
Połączenie odbierające nie zostało jeszcze uzyskane.
DIODA POŁĄCZENIA (ONLINE) gaśnie podczas normalengo działania urządzenia.
Połączenie zostało zerwane
DIODA ZASILANIA (POWER) gaśnie podczas uruchamiania.
Przewód zasilający modemu kablowego nie jest właściwie podłączony do gniazdka
DIODA ZASILANIA (POWER) gaśnie podczas normalnego działania urządzenia.
Modem kablowy został odłączony od źródła prądu elektrycznego.
PROBLEM - Zielona dioda POWER nie świeci się.
PORADA - Sprawdź czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka w ścianie i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego. Sprawdź czy w gniazdu elektrycznym jest napięcie.
PROBLEM - Modem nie wysyła i nie odbiera danych.
PORADA - Jeśli zgasną wszystkie diody oprócz ZASILANIA (POWER) sprawdź czy odbiornik telewizyjny odbiera programy sieci TV Kablowej i czy jakość obrazu jest dobra. Jeśli odbiornik telewizyjny nie odbiera kanałów sieci TV Kablowej, połączenie modemowe nie może zostać zrealizowane. Sprawdź połączenia i stan przewodów koncentrycznych w Twoim mieszkaniu. Popraw połączenia kablowe, lub wezwij obsługę serwisową.
PORADA - Jeśli świecą się 2 diody zielone (POWER, ONLINE), a nie świeci się dioda LINK, sprawdź połączenie Ethernetowe pomiędzy modemem kablowym a komputerem lub koncentratorem.