Menu główne:
Telewizja cyfrowa - metoda transmisji sygnału telewizyjnego w postaci sygnału cyfrowego do odbiorników indywidualnych. Dzięki cyfrowej kompresji obrazu i dźwięku (w systemie MPEG-2 oraz MPEG-4) umożliwia przesłanie wielokrotnie więcej programów telewizyjnych, niż w przypadku telewizji analogowej przy wykorzystaniu podobnego pasma. Programy przesyłane drogą cyfrową mają lepszą jakość obrazu i dźwięku. Przekaz cyfrowy cechuje również mniejsza podatność na zakłócenia.Transmisja cyfrowa umożliwiła łatwe dodanie szeregu usług dodatkowych, takich jak:
informacje o nadawanych programach (EPG - Elektroniczny Przewodnik po Programach),
Telewizja cyfrowa oferowana przez S.U.O.T.S "TEOSAT" dostarczana jest do abonenta
w standardzie DVB-C ( MPEG-4).
Do odbioru sygnału cyfrowego wystarcza odbiornik TV wyposażony w głowicę cyfrową DVB-C.
W przypadku braku takiej głowicy w odbiorniku TV, odbiór programów cyfrowych
możliwy jest poprzez zewnętrzny dekoder cyfrowy DVB-C (Set-Top-Box),
podłączony do odbiornika TV poprzez złącze HDMI lub Component.
Do odbioru programów w jakości cyfrowej (DVB-C - pakiet Pełny) wymagany jest
odbiornik TV posiadający głowicę cyfrową DVB-C z dekoderem Mpeg-4.
Do odbioru programów w jakości cyfrowej (DVB-T - pakiet Socjalny Plus)
wymagany jest odbiornik TV posiadający głowicę cyfrową DVB-T z dekoderem Mpeg-4.
W przypadkach, gdy w odbiorniku brakuje głowicy cyfrowej DVB-C,
oferujemy Państwu do odbioru programów w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku
oraz pakietów cyfrowych-kodowanych (pakiet CANAL+ PLATINUM HD),
zewnętrzny dekoder cyfrowy ( Set-Top-Box ) firmy Teleste
z możliwością nagrywania na dysku zewnętrznym poprzez złącze USB:
W przypadku, w którym odbiornik TV posiada głowicę cyfrową DVB-C,
do odbioru dodatkowego płatnego pakietu CANAL+ PLATINUM HD,
oferujemy Państwu Moduł Warunkowego Dostępu CI:
Usterki można zgłaszać : - mailowo: pomoc@teosat.com.pl - telefonicznie: 42 650 17 17. Powyższy telefon czynny w godzinach pracy. W przypadku awarii po godzinach pracy oraz w dni wolne, zgłoszenia można dokonywać nagrywając się na automat pod numerem 42 650 17 17. Zgłaszając usterkę prosimy podawać nr telefonu, nr bloku, nr mieszkania, nazwisko oraz krótki opis problemu. W przypadku niepodania powyższych danych zgłoszenie nie będzie realizowane. |