Menu główne:
Modem kablowy z routerem Wi-Fi CBN CH 6640 E.
Modem kablowy z routerem Wi-Fi CBN CH 6640 E to w pełni zintegrowane rozwiązanie komunikacyjne sieci domowej,
który łączy w sobie funkcjonalność EuroDOCSIS3.0, posiada cztery porty Gigabit Ethernet
z zaawansowaną zaporą, bramką VoIP oraz bezprzewodowy punkt dostępowy w standardzie 2.4GHz 802.11 n.
Modem otwiera możliwości aby oferować szybką transmisję danych ( Łączenie do 8 kanałów downstream
o łącznej przepustowości przekraczającej 440 Mbps, łączenie do 4 kanałów upstream o łącznej przepustowości
przekraczającej 120 Mbps ) oraz usługi multimedialne HD, jest zgodny ze standardem EuroDOCSIS/DOCSIS 3.0
a także jest w pełni kompatybilny ze starszymi wersjami standardu EuroDOCSIS/DOCSIS 1.0/1.1/2.0.
Panel przedni modemu kablowego CBN CH 6640 E.
Na panelu przednim umieszczone są wskaźniki służące do wyświetlenia informacji na temat zasilania,
statusu połączenia i błędów.
1 - POWER
Gdy świeci światłem stałym - Modem kablowy jest podłączony do sieci elektrycznej.
2 - RECEIVE DATA
Gdy miga - Odbieranie danych (downstream), rejestracja modemu w sieci.
Gdy świeci w kolorze zielonym - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 2.0.
Gdy świeci w kolorze niebieskim - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 3.0.
3 - SEND DATA
Gdy miga - Wysyłanie danych (upstream), rejestracja modemu w sieci.
Gdy świeci w kolorze zielonym - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 2.0.
Gdy świeci w kolorze niebieskim - modem jest zarejestrowany w sieci
i w pełnej gotowości do pracy w standardzie DOCSIS 3.0.
4 - ONLINE
Gdy świeci światłem stałym - Modem został zarejestrowany w sieci.
5 - LINIA TELEFONICZNA 1
6 - LINIA TELEFONICZNA 2
W chwili obecnej funkcja telefoniczna nie wykorzystywana.
7 - Wi-FI
Gdy świeci w kolorze bursztynowym - Funkcja WPS jest włączona
Gdy świeci w kolorze zielonym - bezprzewodowy interfejs Wi-Fi aktywny
8 - Przycisk WPS
Przyciśnięcie przycisku WPS powoduje uruchomienie funkcji WPS.
Po pomyślnym przeprowadzeniu rejestracji modemu w sieci, wskaźniki POWER, RECEIVE, SEND, ONLINE, Wi-Fi
będą świecić światłem ciągłym informując, że modem jest aktywny i gotowy do pracy.
Prawidłowe podłączenie modemu kablowego CBN CH 6640 E
UWAGA
Aby uniknąć uszkodzenia sprzętu należy używać wyłącznie kabla i zasilacza sieciowego
dostarczanego przez producenta wraz z modemem kablowym.
WAŻNE - WENTYLACJA
Obudowa modemu posiada otwory wentylacyjne chroniące urządzenie przed przegrzaniem.
Dla zapewnienia niezawodności sprzętu nie wolno zasłaniać tych otworów.
Panel tylny modemu kablowego CBN CH 6640 E.
1 - TEL 1 i TEL 2
gniazdo telefoniczne RJ-11 do podłączenia aparatu telefonicznego
( w chwili obecnej nie wykorzystywane ).
2 - ETHERNET
Gniazda do podłączenia kablem typu skrętka
dodatkowych komputerów poprzez połączenie kablowe (4 szt.).
3 - USB
port USB host do podłączenia urządzeń zewnętrznych
( drukarka, pamięć przenośna ).
4 - RESET
Wciśnij i przytrzymaj przycisk RESET przez pięć sekund lub
dłużej, aby przywrócić modem do ustawień fabrycznych.
Modem zostanie ponownie uruchomiony, aby ponownie zalogować się w sieci
i może to zająć od 5 do 30 minut.
Przycisk kasujący wszystkie ustawienia użytkownika
( wraz z hasłem do sieci WiFi oraz hasłem autoryzacji do strony diagnostycznej ).
Użycie przycisku zarezerwowane dla doświadczonych użytkowników.
5 - CABLE
Port służy do podłączenia przewodu koncentrycznego Telewizji Kablowej.
6 - POWER
gniazdo podłączenia zasilacza sieciowego dostarczonego wraz z modemem.
7 - POWER SWITCH
Przełącznik ON/OFF - włączenie/wyłączenie modemu.
Usuwanie usterek w pracy modemu.
DIODY na panelu przednim i błędy.
PORADA - Sprawdź wskaźniki na panelu przednim. Ustal, która dioda się nie świeci.
Ta dioda, która się nie świeci oznacza miejsce, w którym wystąpił błąd tak jak opisano to w dalszych punktach.
DIODA ODBIORU (RECEIVE) i DIODA WYSYŁANIA (SEND) migają a DIODA POŁĄCZENIA (ONLINE) jest nieaktywna.
Połączenie odbierające nie zostało jeszcze uzyskane.
DIODA POŁĄCZENIA (ONLINE) gaśnie podczas normalengo działania urządzenia.
Połączenie zostało zerwane
DIODA ZASILANIA (POWER) gaśnie podczas uruchamiania.
Przewód zasilający modemu kablowego nie jest właściwie podłączony do gniazdka
DIODA ZASILANIA (POWER) gaśnie podczas normalnego działania urządzenia.
Modem kablowy został odłączony od źródła prądu elektrycznego.
PROBLEM - Zielona dioda POWER nie świeci się.
PORADA - Sprawdź czy przewód zasilający jest właściwie podłączony do gniazdka w ścianie i do gniazda na tylnym panelu modemu kablowego. Sprawdź czy w gniazdu elektrycznym jest napięcie.
PROBLEM - Modem nie wysyła i nie odbiera danych.
PORADA - Jeśli zgasną wszystkie diody oprócz ZASILANIA (POWER) sprawdź czy odbiornik telewizyjny odbiera programy sieci TV Kablowej i czy jakość obrazu jest dobra. Jeśli odbiornik telewizyjny nie odbiera kanałów sieci TV Kablowej, połączenie modemowe nie może zostać zrealizowane. Sprawdź połączenia i stan przewodów koncentrycznych w Twoim mieszkaniu. Popraw połączenia kablowe, lub wezwij obsługę serwisową.